My dla planety

1.UPRAWY EKOLOGICZNE – potrójna korzyść

Po pierwsze – nie cierpi środowisko. Ziemia i rzeki nie są zanieczyszczane chemią (herbatę konwencjonalną pryska się ogromną ilością pestycydów). Na eko uprawach gleba pozostaje żyzna, a bogata fauna i flora żyje swoim naturalnym rytmem.

Po drugie – nie cierpimy my, konsumenci. Pijemy czysty napar, korzystając ze wszystkich wartości zdrowotnych herbaty tj. oczyszczanie organizmu, witaminy, minerały, antyoksydanty etc.

Po trzecie – nie cierpią farmerzy i zbieracze herbaty. Nie wdychają chemicznych oparów, które mogą przyczyniać się do powstawania uszkodzeń skóry, układu oddechowego, a nawet nowotworów. Większość upraw eko prowadzi projekty typu fairtrade, czyli dba o dobre warunki pracy oraz godne wynagrodzenie.

2.ŚLAD WĘGLOWY – przemyślane zakupy

Produkcję i zakupy planujemy mocno do przodu, aby nie zamawiać surowców co chwilę, mnożąc ilość transportu. Zazwyczaj zamawiamy duże ilości 2-3 w roku, omijając przy tym wielu pośredników, zbędne transporty oraz czas jaki herbata spędza w podróży.

Standardowa ścieżka

1.OGRÓD – 2. FABRYKA – 3. DYSTRYBUTOR LOKALNY – 4. AUKCJA HERBACIANA/HURTOWNIA – 5. PORT W EUROPIE/MAGAZYN –  6. DYSTRYBUTOR w EUROPIE – 7. PRODUCENT w  POLSCE/HURTOWNIA/SKLEPY – 8. KLIENT DETALICZNY/KONSUMENT  (8 kroków)

Nasza ścieżka

1.OGRÓD – 2. FABRYKA – 3. PORT w EUROPIE/MAGAZYN – 4. PRODUKCJA i MAGAZYN BH&T – 5. SKLEP/KLIENT DETALICZNY  (5 kroków)

3.POLITYKA CENOWA – transparentnie

Zrezygnowaliśmy z wyprzedaży typu flash sales (np. -50% lub więcej), ponieważ powodują one kupowanie często zbędnych ilości produktu tylko ze względu na niską cenę. Często zdarza się, że produkty stracą ważność lub się znudzą zanim je wykorzystamy. Ponadto taka ekstremalnie niska cena nie pozostawia środków na działania typu fairtrade, wspieranie upraw i ich pracowników.

Odpowiedzialne budowanie ceny. Nie tworzymy cen w oparciu o potrzebę przeceniania produktu. Często ceny rynkowe są zawyżane, aby potem mogły stać się kuszące. To popularny zabieg marketingowy we wszystkich branżach. Taki ruch powoduje, że konsumenci kupują wybrane produkty tylko podczas promocji, nie ma wtedy miejsca na racjonalne prowadzenie biznesu. Wyceniamy produkty w sposób zrównoważony i chcemy, aby klient mógł pozwolić sobie na nasz produkt bez czekania na udawaną promocję.

4.UZUPEŁNIAJ – refill 100g

Dla każdej herbaty/mieszanki przygotowaliśmy refill 100g. Możecie zakupić swoją ulubioną herbatę, którą pijecie często, bez wydawania na kolejny pojemnik. Refill zapakowany jest w papierową torebkę z etykietą. Oryginalny pojemnik można więc uzupełniać refillem, ograniczając odpady i oszczędzając na samym produkcie!

5.LESS WASTE – opakowanie i wysyłka

Herbata po odważeniu, trafia do torebki wykonanej ze skrobi kukurydzianej i jest zgrzewana na ciepło. Następnie ląduje w papierowym kubku, który służy za szczelny, nieprzepuszczający promieni słonecznych, pojemnik. Wielokrotnego użytku, gdyż można uzupełniać go REFILLAMI 100g.

Akcesoria do pakowania Waszych zakupów również są papierowe, łącznie z taśmą. Kartony dopasowane są rozmiarami, aby zużywać mało wypełniacza, również papierowego oraz, aby  zajmowały jak najmniej miejsca.

Zamknij
Zaloguj się
Zamknij
Koszyk (0)

Brak produktów w koszyku. Brak produktów w koszyku.